Kalite Politikamız
KALİTE POLİTİKAMIZ
Süleyman Demirel Üniversitesi İlgili Daire Başkanlıkları [Bilgi İşlem Daire Başkanlığı, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Personel Daire Başkanlığı, Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı (Yemekhane hizmetleri hariç)]’nın, araştırma ve toplumla etkileşim amacıyla verdiği tüm hizmetlerde "kalite odaklı" yönetim sistemini esas aldığını, kuruluşun amacına uygun olacağını taahhüt eder.
Tüm çalışanların sahiplendiği bu sistemin ilkeleri şunlardır:
· Başta öğrenci olmak üzere tüm paydaşların memnuniyeti,
· Süreç odaklı operasyon yönetimi,
· Düzenli gözden geçirmeye dayalı sürekli iyileştirme alışkanlığı,
· Kaynakların etkin kullanımı ve erişilebilir olması,
· Kurulan sistemin sürekliliğinin sağlanması.