Birim Kalite Çalışmalarımız

Kurum olarak;

Kalite Yönetim Sistemleri [Kalite Yönetim Sistemi (KYS), Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi (BGYS), Hizmet Yönetim Sistemi (HYS) ve İş Sürekliliği Yönetim Sistemi (İSYS)] kurulması kapsamında;

- Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi gereksinimleri olan bilginin gizliliği, bütünlüğü ve erişilebilirliği prensiplerine uymak amacıyla Üniversitemizde bilgi varlıkları tanımlanarak, risklerin belirlenerek, risklere ilişkin kontrol önlemlerinin alınmasını içeren risk yönetim metodolojisini Üniversitemiz, iç ve dış paydaşları için kurmak,

-  Kalite Yönetim Sistemi gereksinimleri kapsamında paydaşlarımıza ait bilgilerin gizliliğini korumak, standart ve yasal mevzuata uyumu sağlamak,

-  Entegre Yönetim Sistemleri risklerini azaltmak için gerekli idari, mali, donanım, yazılım, eğitim ve diğer kontrollere gerekli kaynakların ayırarak devamlılığını ve sürekliliğini sağlamak,

-  Tüm iç ve dış paydaşların; Yönetim Sistemleri bütünsel yaklaşım zorunluluğu gereği EYS’ye katılımını ve uymasını sağlamak için bilinçlendirme, eğitim ve teşvikini sağlamak,

-  EYS’nin verimliliğini, iç ve dış denetimlerle kontrol etmek, izlemek, gözden geçirmek ve sistemi sürekli uyumlu kılmak, sürekli iyileştirmek;
 EYS politikamızdır.   

 

 

SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
KATILIM SAĞLANAN HİZMET İÇİ EĞİTİM LİSTESİ
EĞİTİMİ DÜZENLEYEN BİRİM/KAYNAK/ÖNERİ EĞİTİMİN ADI EĞİTİM KAPSAMI EĞİTİMİN TARİHİ EĞİTİM LİNKLERİ
Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (Tüketici Hakları, Bilinçli Tüketici ve Tüketim) Tüm Akademik ve İdari Personeller 06.05.2025 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/tuketici-haklari-bilincili-tuketici-ve-tuketim-egitim-06052025.pdf
Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (Yöneticilik ve Liderlik Sürecinde Karar Vermek ve İkna Sanatı Eğitimi) Daire Başkanı ve Şube Müdürleri 29.04.2025 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/yoneticilik-ve-liderlik-surecinde-karar-vermek-ve-ikna-sanati-egitimi-29042025.pdf
Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (İlk Yardım Eğitimi) Sivil Savunma Ekiplerinden "İlk Yardım Ekibinde" Görevli Personeller 16-17.04.2025 https://persdb.sdu.edu.tr/tr/kalite/kalite-calismalari-14775s.html
Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (İş Yerlerinde Psikolojik Tacizin (mobbing) Önlenmesi Eğitimi) Tüm İdari Personel 14.04.2025 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/is-yreinde-psikolojik-tacizin-onlenmesi-egitimi-14042025.pdf
Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (Mevsimlik Geçici İşçilerin İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi) Mevsimlik Geçici İşçiler (Bulaşıkçı) 08.04.2025  
Personel Daire Başkanlığı Yeni Atanan Yöneticiler İçin Oryantasyon Eğitimleri İzlenmesi Şef ve Üzeri Yönetici Pozisyonundaki İdari Personel Hizmet İçi Eğitim Modülüne Yüklenmiştir.  
Genel Sekreterlik Binalarda Yangın Güvenliği Konferansı Tüm Personel
Yangın Söndürme Ekibi Personeli
İlkyardım Ekibi Personeli
Kurtarma Ekibi Personeli
Koruma Ekibi Personeli
19.03.2025  
Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (2024 Yılı Görevde Yükselme Sınavı ile Atanan Personele Yönelik) Şube Müdürü Mehmet Zeki ER 28.02.2025  
Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (Besin ve Personel Hijyeni) Yemekhane Hizmetleri Şube Müdürülüğünde Görev Yapan Personeller 27.02.2025 https://persdb.sdu.edu.tr/tr/kalite/kalite-calismalari-14775s.htmlhttps://persdb.sdu.edu.tr/tr/kalite/kalite-calismalari-14775s.html
Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (SGK İş ve İşlemleri Eğitimi) Şef Emine ERDOĞAN,
Teknisyen Osman ÇELİK,
Bilgisayar İşletmeni Hatice KÜÇÜKDERELİ,
Bilgisayar İşletmeni Burak KOCABAŞ
27.02.2025 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/sgk-egitimi-tutanak-formu-12032025.pdf
Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (Madde Bağımlılığı ile Mücadele Narkorehber Eğitimi) İdari Personeller (Birim Amirleri Katıldı) 20.02.2025 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/narkorehber-egitim-tutanagi-23022025.pdf
Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (Mevsimlik Geçici İşçilerin İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi) Mevsimlik Geçici İşçiler (Bulaşıkçı) 07.01.2025  
Personel Daire Başkanlığı Yapay Zeka Farkındalık Eğitim Programı Tüm personel 31/Mart 2025 tarihine kadar https://uzaktaneğitimkapisi.cbiko.gov.tr https://persdb.sdu.edu.tr/tr/kalite/kalite-calismalari-14775s.html
Personel Daire Başkanlığı Hizmetİçi Eğitim (Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Farkındalık Eğitimi) Tüm personel (HİEM)  
Personel Daire Başkanlığı Misafir Karşılama, Ağırlama ve Uğurlama Eğitimi SKSDB Spor Şube Müdürlüğü ve Yemakhane Hizmetleri Şube Müd. 13.12.2024/20.12.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/misafir-karsilama-agirlama-ve-ugurlama-egitim-tutanagi-23122024.pdf
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (Alerjen Gıdalar) Tüm Mutfak Çalışanları 10.12.2024  
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Entegre Yönetim Sistemi Farkındalık Eğitimi Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Personeli 12-13.11.2024  
Personel Daire Başkanlığı Bilgi Güvenliği Farkındalık Eğitimi Tüm Personel 12-13.11.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/bilgi-guvenligi-farkindalik-tutanak-19112024.pdf
Personel Daire Başkanlığı Bilgi Güvenliği Farkındalık Eğitimi Tüm Personel 12-13.11.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/bilgi-guvenligi-farkindalik-tutanak-19112024.pdf
Personel Daire Başkanlığı Lider ve Yönetici İçin Protokol Ve Davranış Kuralları Dekan ve Dekan Yardımcıları, Enstitü Müdürleri ve Müdür Yardımcıları, Meslek Yükseokul Müdür ve Müdür Yardımcıları, Yüksekokul Müdür ve Müdür Yardımcıları, Daire Başkanları 22-23.10.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/liderlik-ve-yonetici-23102024.pdf
Personel Daire Başkanlığı Yönetim Süreçlerinde Eleştirel Düşünce ve Problem Çözme Eğitimi Şef kadrosunda olan personele yönelik 17.10.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/sef-egitimi-18102024.pdf
Personel Daire Başkanlığı Yönetim Süreçlerinde Eleştirel Düşünce ve Problem Çözme Eğitimi Şef kadrosunda olan personele yönelik 10.10.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/sef-egitimi-18102024.pdf
Personel Daire Başkanlığı İş Başı Eğitim 01 Ekim-27 Aralık 2024 Dönemi Mevsimlik İşçiler 02.10.2024  
Personel Daire Başkanlığı Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi (KBS) Eğitim Özel Bütçe ve Döner Sermaye bütçesinden harcama yapan birimlerde Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemine (KBS) veri girişi yapan personel 20.09.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/tr/haber/kamu-harcama-ve-muhasebe-bilisim-sistemi-egitimi-duzenlendi-48013h.html
Personel Daire Başkanlığı Harcam Yönetim Sistemi (HYS) Eğitimi Özel Bütçe ve Döner Sermaye bütçesinden harcama yapan birimlerde Harcama Yönetim Sistemine (HYS) veri girişi yapan personel 20.09.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/tr/haber/harcama-yonetim-sistemi-hys-egitimi-duzenlendi-48009h.html
Personel Daire Başkanlığı Envanter Sistemi Yazılım Projesi Eğitimi İdari Birim Sorumluları ile Taşınır Kayıt Yetkilileri 19.09.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/tr/kalite/kalite-calismalari-14775s.html
Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (İş Sağılığı Güvenliği) Tüm Mutfak Çalışanları 27.08.2024  
Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (Gıda Güvenliği Ve Bioterörizm Tüm Mutfak Çalışanları 18.07.2024  
Personel Daire Başkanlığı Mevsimlik Geçici İşçilerin İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi Mevsimlik Geçici İşçiler 25.06.2024  
Personel Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (Çevre Atık Yönetimi) Tüm Mutfak Çalışanları 23-24.05.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/cevre-ve-atik-egitimi-18042024.pdf
Personel Daire Başkanlığı Yönetim Süreçlerinde Eleştirel Düşünme ve Problem Çözme Şube Müdürleri , Hastane Müdür ve Müdür Yardımcıları 23.05.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/tr/kalite/kalite-calismalari-14775s.html
Araştırma Ve Uygulama Hastanesi Başhekimliği Hizmet İçi Eğitim Birimi İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimleri Üniversite Hastanesi Kadrosunda Çalışan Sürekli İşçiler (Fırın İşçisi Emre ERDAL 15.05.2024-30.06.2024  
Personel Daire Başkanlığı Temel Kalite ve PUKÖ Döngüsü Eğitimi Tüm İdari Personel 15.05.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/puko-24052024.pdf
Personel Daire Başkanlığı Liderlik İçin Değişim Yönetimi, Yenilikçilik, Özgünlük ve İnisiyatif Alma Tüm Daire Başkanları 14.05.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/liderlik-davranislari-daire-baskanlari-24052024.pdf
Personel Daire Başkanlığı Davranışsal Bağımlılık Akademik ve İdari Personel 06.05.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/davranissal-bagimlilik-egitimi-06052024.pdf
Personel Daire Başkanlığı Sosyal Medya Adabı-Dijital Çağda Güvenlik Akademik ve İdari Personel 30.04.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/sosyal-medya-adabi-02052024.pdf
Personel Daire Başkanlığı Çevre ve Atık Akademik ve İdari Personel 17.04.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/cevre-ve-atik-egitimi-18042024.pdf
Personel Daire Başkanlığı İş Başı Eğitimi 15 Nisan-14 Haziran 2024 Dönemi Mevsimlik İşçiler 16.04.2024  
Personel Daire Başkanlığı Resmi Yazışma Fakülte, Yüksekokul, MYO, Enstitü Sekreterleri, Şube Müdürleri, Şef, EBYS kullanan ve yazışma yapan tüm personel 19-20-21.03.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/resmi-yazisma-egitimi-25032024.pdf
Personel Daire Başkanlığı Powerpoint'te Etkili Sunum Teknikleri Tüm Personel 15.03.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/powerpointte-etkili-sunum-teknikleri-15032024.pdf
Personel Daire Başkanlığı Temel İstatistik ve Veri Görselleştirme Tüm Birimler (Her Birimden en az 2 personel) 01.03.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/temel-istatistik-ve-veri-gorsellestirme-01032024.pdf
Personel Daire Başkanlığı Yöneticilik ve Liderlik Süreçlerinde Stratejik İnsan Kaynağı Planlaması Dekan ve Dekan Yardımcıları, Enstitü Müdürleri ve Müdür Yardımcıları, Meslek Yükseokul Müdür ve Müdür Yardımcıları, Yüksekokul Müdür ve Müdür Yardımcıları, Daire Başkanları 15-16.02.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/yoneticilik-ve-liderlik-sureclerinde-stratejik-insan-kaynagi-planlamasi-19022024.pdf
Personel Daire Başkanlığı Yöneticilik ve Liderlik Süreçlerinde Stratejik İnsan Kaynağı Planlaması 1 (Bir) Şube Müdürü (Personel İşleri) 15-16.02.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/yoneticilik-ve-liderlik-sureclerinde-stratejik-insan-kaynagi-planlamasi-19022024.pdf
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (Stresle Baş Etme Ve İletişim Becerilerini Geliştirme) Kısmi Zamanlı Çalışan Öğrenciler 15.02.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/stresle-bas-etme-ve-iletisim-becerilerini-gelistirme-20022024.pdf
Personel Daire Başkanlığı Hijyen ve Sanitasyon Eğitimi Çay Ocakları ve Temizlik Personelinden Sorumlu Personel 09.02.2024  
Personel Daire Başkanlığı Besin ve Personel Hijyeni- Toplu Beslenme Sistemlerinde Standart Porsiyon Ölçüleri Yemekhane Hizmetleri Çalışanları 08.02.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/besin-ve-personel-hijyeni-toplu-beslenme-sistemlerinde-standart-porsiyon-olculeri-19022024.pdf
Personel Daire Başkanlığı Ağız -Diş Sağlığı ve Bakımı Üniversitemiz Birimlerinde Çalışan Personel 18.01.2024 https://persdb.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/128/files/agiz-dis-sagligi-ve-bakimi-egitimi-18012024.pdf
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Entegre Yönetim Sistemi Farkındalık Eğitimi Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı /Spor Tesisleri 27-30.10.2023  
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (İletişim Becerileri ve Stresle Başa Çıkma Yöntemleri Tüm Mutfak Çalışanları 23.08.2023  
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (Toplu Beslenme Sistemlerinde Gıda Güvenliği) Tüm Mutfak Çalışanları 01.02.2023  
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim (Gıda Savunması Ve Bioterörizm) Tüm Mutfak Çalışanları 31.01.2023  

SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI İYİLEŞTTİRME ÇALIŞMALARI
TOPLULUKLAR ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
Öneri Birimi/Kaynak Öneri Tarihi Öneri/Gerekçe İyileştirme

İyileştirme Tarihi

Anket Sonuçları- Topluluklar Şube Müdürlüğü 2024 2024 Yılında yapılan Öğrenci Toplulukları memnuniyet anketinde "Topluluğun etkinliklerinden nasıl haberdar oluyorsunuz?"sorusuna öğrenciler tarafından Üniversitemiz web sayfası ve etkinlik afişlerinin yeterli düzeyde görülmediği bu nedenle duyuru sisteminin daha aktif olarak kullanılmasının gerekliliği hasıl olmuştur. Bu nedenle etkinliklerin öğrenci ve personele daha etkin bir şekilde duyurularının yapılabilmesi için çalışmalar gerçekleştirilmiştir. https://sdunet.sdu.edu.tr (Duyuru Sistemi)uygulamalar alanına Topluluk Etkinlik afişleri yayınlanmış, ayrıca öğrenci ve personele mail ve sms yöntemiyle etkinliklerin duyurularak öğrenci ve personele ulaşılması hedeflenmiştir. 03.02.2025
Topluluklar Şube Müdürlüğü 23.09.2024 Etkinlik Yönetim Sisteminde ID Numarası eklenmesi Topluluk üyesi öğrencilerimizin ve personelimizin iş yükünün azaltılması amacıyla ve Tasarruf Tedbirleri kapsamında bazı güncellemeler yapılmıştır. Bu kapsamda Etkinlik Yönetim Sisteminde Her etkinlik başvurusuna “Etkinlik ID”si verildi. Islak imzalı belge alınması gerektirmeyen durumlarda fiziki başvuru alınmayarak sadece sistem üzerinden başvurular değerlendirildi ve yazışmaları gerçekleştirilerek işlem süreci hızlandırıldı. Online başvurularla etkinlik başvurularının hızlıca  sonuçlanması amaçlanmıştır. 23.09.2024
Topluluklar Şube Müdürlüğü 03.09.2024 Etkinlik Yönetim Sisteminde Proje modülünde iyileştirme Öğrencilerimizin kişisel gelişimleri ve akademik kariyerlerine katkı sağlanması amacıyla Topluluklar Şube Müdürlüğün tarafından Topluluk öğrencilerimiz Eğitim-Öğretim Dönemi boyunca bir dizi projeler gerçekleştirmektedir. Öğrencilerimizin Proje başvuru adımları değiştirilerek,  Etkinlik Yönetim Sistemi, Proje girişinde tarih aralığı seçimi en erken 1 ay sonrasının tarihi seçilebilirken yeni düzenleme ile 7 gün öncesinden proje girişi yapılabilmektedir. Bu amaçla yapılan iyileştirme ile öğrencilerimizin hazırlık aşamasında olduğu projeleri yapma ve eğitim hayatlarına katkı sağlanması hedeflenmiştir. 09.10.2024
Müzik Topluluğu 01.03.2024 Müzik Topluluğu enstrüman ve malzeme alımı talebi Öğrencilerimizin sosyal aktivitelerine katkı sağlamak amacıyla Öğrencilerin talepleri alınarak, ücretsiz kurs açıldı. Öğrenci gruplarımız Üniversitemiz etkinliklerinde sahne aldılar. 22.05.2024
Fizik Topluluğu 25.10.2022 Güneş Gözlem Etkinliğinde kullanılmak üzere gözlem camı alınması   Fizik Topluluğu tarafından öğrenci, personel hatta zaman zaman ilk ve orta öğretim öğrencilerinin de gözlem yapmak için geldikleri Gözlem Evinde bulunan 2 teleskobun aynı anda çok sayıda kişiye hizmet veremeyecek olması nedeniyle; Güneş tutulması ve gökyüzü gözleminin aynı anda yüzlerce kişi tarafından izlenebilirliğinin artırılması ve fırsat eşitliği sağlanması amacıyla gözlem camı alımı yapılmıştır. 09.11.2022
Topluluklar Şube Müdürlüğü 24.10.2022 Otomasyon sisteminde düzenleme talebi Otomasyon sistemi üyelerinin verilerine hızlı erişim sağlanması ve üye listelerinde oluşan sistemsel hata giderilmiştir. Böylece sistemden sorunsuz veri akışı sağlanmıştır. 25.10.2022
Topluluklar Şube Müdürlüğü 24.10.2022 SDÜ Mobil sohbet grubu sorunları iyileştirme talebi Otomasyon Sistemindeki üye sayıları ile sohbet odalarındaki katılımcıların iletişimindeki yaşanılan aksaklıklardan dolayı güncelleme yapılmıştır. Bu amaçla topluluk öğrencilerimiz arasında iletişim sürekliliği sağlanmıştır. 24.10.2022
MYO Müdürlükleri 03-10 Ekim 2022 Rock Topluluğu Çaylaklar Konserlerinin düzenlenmesi Şube Müdürlüğümüz organizasyonuyla tüm lojistik desteği SKS tarafından karşılanarak Doğu Yerleşkesi Öğrenci Meydanında gerçekleştirilen çaylaklar konserlerine İlçe MYO’larında okudukları için katılamayan öğrencilerimize fırsat eşitliğini sağlamak, onların moral ve motivasyonlarını yükseltmek amacıyla Rock Topluluğu müzik gurupları tarafından konserler düzenlendi.

06.10.2022

12.10.2022

13.10.2022

Topluluklar Şube Müdürlüğü 03.06.2022 Sksdb web sayfası öğrenci toplulukları sayfasına hızlı erişim linklerinin eklenmesi Sayfamız ziyaretçilerine ve öğrencilerimize daha kaliteli hizmet vermek, ulaşılabilirliği daha kolay hale getirmek için web sayfamıza öğrenci listeleri, topluluk listeleri, yönergemiz, kullandığımız sistemler ve personel bilgileri vb. bilgilerin yer aldığı hızlı erişim linkleri eklenmiştir. 05.10.2022
Öğrenci Talebi (Rock Topluluğu) 15.04.2022 Rock Topluluğunun aktif olarak kullandığı enstrümanların bakımının yapılması Üniversitemiz etkinliklerinde sahne alan Rock Topluluğunun aktif olarak kullandığı baterinin bakımları ve deri değişimleri yapılarak, ses kalitesi artırılmış ve yeni alınan ses ve sahne sistemiyle merkez kampüs ve ilçelerde konserler düzenlenmiştir. 03.10.2022
Topluluklar Şube Müdürlüğü 10.05.2022 Etkinlik yönetim sisteminde düzenleme talebi Etkinlik takip sistemine gelen etkinliklerin otomasyon sistemine entegre edilme sırasında eksik bilgi girildiği fark edilerek bu hata giderilmiştir. Yeni kurulan toplulukların etkinlik takip sistemine girişinin yapılmasının ardından otomasyona da anlık olarak aktarılması sağlandı. Sinir Bilim Öğrenci Topluluğunun etkinlik verilerinin otomasyon sistemine aktarılmadığı fark edilmiş ve konu ile ilgili düzenlemeler yapılmıştır. 25.05.2022 
Topluluklar Şube Müdürlüğü 24.11.2021 Etkinlik yönetim sisteminde düzenleme Proje kapsamında gerçekleştirilen etkinliklerde veri kaybı yaşanmaması amacı ile projelere etkinlik bağlanabilmesi, bu bağlanan etkinliklerin sistem üzerinde sıralı bir şekilde görüntülenebildiği bir modül açılması talep edilmiş ve Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından düzenleme ve iyileştirme gerçekleştirilmiştir. 02.12.2021
Topluluklar Şube Müdürlüğü 19.10.2021 İletişim ağı, SDÜ mobil üzerinden SDÜ sohbet açılması talebi Öğrencilerimizin iletişim bilgilerinin yayılmasının önüne geçmek ve öğrenci topluluklarının kendi içlerinde iletişim ağı oluşturulması amacı ile Üniversiteniz ‘’Her An Yanınızda” teması ile tasarlanan SDÜ Mobil Uygulaması üzerinden iyileştirme talebi gerçekleştirilmiştir. 05.11.2021
Topluluklar Şube Müdürlüğü 15.10.2021 Etkinlik yönetim sisteminde düzenleme Öğrencilerimizin ders dışı toplumsal ve kültürel gelişmelerine katkı sağlamak amacıyla düzenlenen sosyal, bilimsel, kültürel, sanatsal, sportif alanlardaki çalışmalara katılım sürelerini takip etmek amacı ile etkinlik takip sistemi uygulaması oluşturulmuştur. Etkinlik takip sisteminin daha verimli ve etkili kullanmak amacıyla Bilgi işlem daire başkanlığından tüm iaşe, konaklama, ulaşım vb. taleplerinin izlenebilmesi için iyileştirilme talebi gerçekleştirilmiştir. 17.11.2021
Öğrenci Talepleri 27.10.2020 Öğrenci Odaklı Sosyal Medya Platformun Kurulması Öğrencilerimizin, öğrenim süreçlerinde edindikleri teorik bilgileri pratiğe dökerek uygulama becerilerini geliştirmelerine katkı sağlamak, radyo-televizyon, sinema, gazetecilik, masaüstü yayıncılık, sosyal medya, haber ve halkla ilişkiler konusunda, medya alanı başta olmak üzere alana ilgi duyan tüm öğrencilerin, öğrenim süreçlerini sürdürmelerinin yanı sıra, yenilikçi, üretken ve hızlı gelişen güncel teknolojileri kullanabilme becerisine sahip bireyler olarak yetiştirilme süreçlerine dâhil olmak ve öğrencilere alternatif bir uygulama alanı sunmak amacıyla, öğrenci temelli bir görsel medya organı olarak Academix TV kurulmuştur. Öğrenci faaliyetlerinin duyurulması ve SDÜ ‘den haberler sunarak bir nevi bilgilendirme platformu olarak çalışan You Tube kanalı ayrıca öğrencilere Part-Time çalışma fırsatı sunarak iş deneyimi ve sorumluluk bilinci oluşturulmasına katkı sağlamaktadır 25.11.2020
YEMEKHANE ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ  
ISG Toplantısı

17.04.2024

İş sağlığı ve güvenliği açısından mutfak tüpleri için ayrı bir depolama alanı oluşturulmasının talep edilmesi

Mutfak tüpleri için depolama alanlarının oluşturulması 07.05.2025
Üst Yönetim

 

03.03.2025

Ramazan ayı boyunca iftar menüsünde çeşitliliğe sağlanmasının talep edilmesi

İftar menüsünde 4 kaba ek olarak tatlı, ayran veya meyve verilmiştir. 6.03.2025

Öğrenci Talebi

31.01.2025

Anket sonuçlarımız doğrultusunda menülerdeki yemeklerin çeşitliliğinden öğrencilerimizin %31’inin memnun olmadığı görülmesi ve iyileştirme talep edilmesi

Menülerdeki çeşitliliği artırma adına balık ve et döner aylık menülere eklenmiştir. 01.04.2025
ISG Toplantısı

16.01.2025

İş sağlığı ve güvenliği açısından bulaşıkhane de çalışan personelin kullanması için göz duşu alınması talebi

Bulaşıkhane de çalışan personelin gerektiği durumlarda kullanması için göz duşu alınmış ve uygun yerlere konulmuştur 05.02.2025
ISG Toplantısı

16.01.2025

Yemekhane salonlarında düzeni sağlama ve temizlik malzemelerinin konulması için dolap temin edilmesi

A salonu, diş fakültesi ve doğu öğrenci yemek salonunda kullanılmak üzere 3 adet dolap alınmıştır 23.01.2025
Üst Yönetim

01.01.2025

Önemli gün ve haftaların kutlanması için afiş tasarlanması ve yemek salonlarının önüne asılması talep edilmesi

Önemli gün ve haftalar için tasarlanan afişler yemek salonlarının önüne asılmıştır 01.01.2025
Üst Yönetim 06.11.2024

Sınav döneminde kütüphaneye ek olarak ders çalışma alanları oluşturulması

Vize haftası boyunca kütüphanenin yetersiz kalması sebebiyle 18:30 ile 08:30 saatleri arasında öğrenci yemek salonumuzun üst katı ders çalışma alanı olarak düzenlendi 11.11.2024 /
15.11.2024
Üst Yönetim 25.10.2024

"Beslenme Dostu ve Fiziksel Aktiviteyi Destekleyen İş Yeri Programı" denetiminde, Üniversitemiz personeline sağlıklı yaşamı teşvik etme amacıyla uyarıların yapılması gerektiği tarafımıza iletilmiştir. Bu bağlamda günde iki veya üç kez olacak şekilde 'Su içtin mi?', 'Hareket et!' ve 'Masa başı egzersizlerini aksatma!' gibi hatırlatma bildirimlerinin Üniversitemiz personelinin bilgisayarlarına gönderilmesinin talep edilmesi 

Sağlıklı yaşamı teşvik etme amacıyla günde iki kez 'Su içtin mi?', 'Hareket et!' ve 'Masa başı egzersizlerini aksatma!' gibi hatırlatma bildirimleri Üniversitemiz personelinin bilgisayarlarına gönderildi. 30.10.2024
Kurum Talebi 25.10.2024

Merdiven kayması sonucu olası kazaların önüne geçilmesi amacıyla eskiyen merdiven kaydırmaz bantların değiştirilmesi talebi

Bu işlem, merdivenlerin güvenliğini artırmak ve kayma riski oluşturabilecek durumları önlemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Yeni bantlar, hem estetik açıdan uyumlu hem de daha dayanıklı olacak şekilde seçilerek, kullanıcıların güvenli bir şekilde merdivenleri inip çıkmalarına olanak tanımaktadır. Bu düzenleme, özellikle zemin kayganlıklarının yüksek olduğu dönemlerde güvenliği sağlamak için önemlidir. 31.10.2024
Üst Yönetim 09.10.2024

Üniversitemiz personelinin ve öğrencilerinin sağlıklı beslenme ve hareketli yaşam konularında teşvik edilmesi sebebiyle “Beslenme dostu ve fiziksel aktiviteyi destekleyen işyeri programına” başvurulması

İl sağlık müdürlüğüne başvurularak  “ Beslenme dostu ve fiziksel aktiviteyi destekleyen işyeri programı” sertifikası alındı. Bu sertifika, çalışanların sağlıklı beslenme alışkanlıklarını teşvik etmek ve fiziksel aktiviteyi artırmak amacıyla uygulanan programların başarıyla tamamlandığını ve kurumumuzun bu alandaki standartları karşıladığını gösteren bir belgedir. Program, çalışanların yaşam kalitesini iyileştirmeyi hedefleyerek, sağlıklı yaşam alışkanlıklarını desteklemeyi amaçlamaktadır. 24.10.2024
ISG Kurul Talebi 08.08.2024

Merkez Mutfağı yemek sevkiyat noktasında yükleme eşiği ile yemek aracı arasındaki yükselti farkı sebebiyle, depo personelinin ürün alımı esnasında ekstra fiziki güç harcaması ve bu eksikliklerin giderilmesi talebi

Merkez Mutfağı yemek sevkiyat noktasında yükleme eşiği ile yemek aracı arasındaki yükselti farkı giderildi 10.10.2024
Merkez Mutfağı 28.06.2024

Kurum içerisindeki eski güvenlik sistemlerinin işlevini tam yerine getirememesi sebebiyle iyileştirme yapılması

Mevcut sistemlerin performans eksiklikleri göz önünde bulundurularak, güvenlik düzeyini artırmak ve daha güvenli bir ortam sağlamak amacıyla DVR kayıt cihazları ve yeni güvenlik kameraları alındı. 09.09.2024
Üst Yönetim 29.08.2024

Doğu yerleşkesi merkezi yemek salonlarındaki hizmet ortamlarının iyileştirilmesi için uzun süredir kullanılan perdelerin yenilenmesi talebi

Doğu yerleşkesi merkezi yemek salonlarında kullanıla perdeler yenileri ile değiştirildi. 04.09.2024
Üst Yönetim 04.09.2024

Üniversitemizin tercihli yemek salonunda, çalışan personelimize ve öğrencilerimize öncelik tanınarak daha kaliteli hizmet sunulabilmesi amacıyla, personel ve öğrenci olmayan kişilerin salonumuzdan yemek hizmeti almasının engellenmesi talep edilmiştir.

Mevcut kaynakların daha verimli kullanılmasını ve üniversitemiz mensuplarına yönelik hizmetin öncelikli olarak sunulmasını sağlamak amacı ile tercihli yemek salonumuzda personel ve öğrenci kartı ile ödeme sistemine geçildi. 04.09.2024
Kurum İdari Kurul Toplantısı Talebi 01.03.2024

2024 Nisan ayı Kurum İdari Kurul Toplantısında alınan kararlar doğrultusunda; “Yemekhanedeki baharatlıkların ve tuzlukların değiştirilmesi ve sandalye sayısının artırılması”  talebi

Yemekhanedeki baharatlıklar ve tuzluklar değiştirildi ve sandalye sayısı artırıldı

 

 

08.05.2024

Öğrenci ve Personel Talebi 13.09.2023

Diş fakültesi öğrenci yemek salonu turnike girişinde görevli personel ve yemek sırası bekleyen öğrencilerin soğuktan olumsuz etkilenmesi sebebiyle turnike girişinin fiziki olarak iyileştirilmesinin talep edilmesi

Diş Fakültesi öğrenci yemek salonu önünde yer alan turnikelerin kapladığı alan ile merdiven korkulukları arasında kalan açık alanlar, engelli bireylerin geçişine ve malzeme taşıma arabalarının geçişine uygun hale getirilmek amacıyla düzenlendi. Bu alanlar, mevcut merdiven korkuluklarına uyumlu bir şekilde kapatılarak, engelli erişimini kolaylaştıracak ve taşıma işlemleri için gerekli alanı sağlayacak şekilde yeniden yapılandırıldı. Bu düzenleme, hem güvenliği artırmayı hem de kullanım kolaylığı sağlamayı hedeflemektedir. 10.04.2024
Merkez Mutfağı  08.11.2022

Memnuniyeti artırma amacıyla

menü belirleme sürecinde öğrencilerden görüşlerinin alınması için anket yapılması

16.11.2022 tarihinde sosyal medya kanallarından anket uygulanarak öğrencilerimizden görüş alındı. Seçilen menü 23.11.2022 tarihinde uygulandı. 23.11.2022
Diş Hekimliği Fakültesi Dekanlığı 27.09.2022 Diş hekimliğinde bulunan yemek salonlarında Fakülteleri öğrencilerine geçiş önceliği verilmesi Diş Hekimliği yemek salonunu ağırlıklı olarak Tıp Fakültesi öğrencileri de kullanmaktadır. Tıp Fakültesi ile görüşülerek Üniversite Hastanesi içerisinde Tıp Fakültesi öğrencileri için yemek salonu oluşturulmuş, Diş Hekimliği yemek salonunda oluşabilecek yoğunluğun önüne geçilmiştir. 31.10.2022
Merkez Mutfağı  01.10.2021 Et ürünleri işlerken gıda güvenliği açısından el değmeden formlama yapabilmek için bir adet daha köfte şekillendirme makinesi alınması. Gerekli kaynak sağlanarak köfte şekillendirme makinesinin alımı gerçekleştirildi. 18.11.2021
Üst Yönetim 04.10.2021 Akşam yemeği hizmet saatlerinin 2. öğretim öğrencilerinin ders saatlerine uygun olarak değiştirilmesi 2. öğretim öğrencilerinin yemekhane hizmetlerinden daha etkin faydalanabilmeleri için hizmet saatleri değiştirildi. 11.10.2021
Merkez Mutfağı  2020 Yemekhane girişlerinde kullanılmak üzere kioks cihazı alınması. Yemek hakkı yükleme işlemlerinde online sisteme geçtikten sonra, öğrenci ve personellerimizin sisteme erişimini kolaylaştırmak için kioks cihazları alındı. 15.09.2020
Üst Yönetim 2018 Batı yerleşkesindeki yemek salonlarındaki kapasite yetersizliğinden dolayı yeni yapılan merkezi derslikler binasında yemek salonları oluşturulması. Batı Merkezi Derslikler Binasında akademik ve idari personeller ile 01.09.2021
Üst Yönetim 2020 Toplumsal yapımıza uygun değerlerin yaşatılması amacıyla, ihtiyaç sahibi öğrencilerimizin kullanımına sunmak üzere askıda yemek uygulaması başlatılması. Askıda Yemek Uygulaması, online uygulama üzerinden (https://askidayemek.sdu.edu.tr/) gönüllü katılımcılardan katkı toplanılması sağlanarak ihtiyaç sahibi öğrencilerimizin kullanımına sunulmuştur 20.02.2020
Üst Yönetim 28.01.2019 Üniversitelerde çölyaklı öğrencilerin glutensiz ürünlere ulaşımının kolaylaştırılması. "Üniversite web sayfasından duyuru yayınlanarak çölyak hastalığı ve gluten intoleransı olan personel ve öğrencilerimizden talep toplanarak glutensiz menü uygulamaya konuldu."   01.03.2019
Üst Yönetim 2016 Artan üretim hacmi ve fiziki mekanlardaki yetersizlik sebebiyle yerleşke içerisinde yeni yemek üretim ve servis alanları oluşturmak. Doğu yerleşkesinde merkezi üretim hane ve servis salonlarını da içeren menza binası inşaatı devam ediyor. 2017-Devam Ediyor
Üst Yönetim 2017 Yemek Bursu Başvurularında online sisteme geçilmesi Eğitim öğretim yılı başladıktan sonra yemek bursu başvuru ilanı Üniversitemiz web sayfasında yayınlanmakta ve öğrencilerimize e-posta yoluyla duyurulmaktadır. "SDÜ Net"  üzerinden yapılan online başvuruların sistem üzerinden değerlendirilmesiyle burs tanımlamaları yapılmaktadır 2017
ORGANİZASYON BİRİMİ
Birim Talebi 18.11.2024 Topluluk Tanıtım Günleri, ilçe konserleri ve diğer etkinliklerde kullanılmak üzere sahne kurulum malzemelerinin alınması İlçelerde bulunan öğrencilerimizin üniversiteye uyum sağlamaları ve sosyal etkinliklerden faydalanmalarının sağlanması amacıyla her yıl ilçe MYO’ larda çeşitli etkinlikler düzenlenmektedir. Bu kapsamda İlçelerde konser etkinliklerinin düzenlenmesi amacıyla sahne kurulum sistemleri teknik malzemelerinin alımı yapılmıştır. 05.12.2024
Organizasyon Birimi 29.09.2021 Üniversitemizde düzenlenecek organizasyonlarda kullanılmak üzere sahne, truss ve ses sistemi malzemelerinin alınması talep edilmiştir. Üniversitemizde yapılan etkinliklerde ve öğrencilerimizin organizasyon taleplerine bütçe, zaman ve mekan sıkıntısı yaşamadan üniversitemize yakışır etkinlikler düzenlemek adına dış mekan ses-sahne sistemleri alımı yapılmıştır. 03.01.2022
SPOR ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ  
Anket Sonuçları –Atatürk Spor Salonu 20.11.2024 Saha Zeminin Yenilenmesi Talebi Atatürk Spor Salonu’nda hizmet kalitesini artırmak amacıyla Spor Salonu’nda çizgilerinin yenilenmesi gerçekleştirilmiş,  Step – Aerobik Bölümü’nde zemin yenilenmesi çalışmaları gerçekleştirilmiştir. 23.11.2024 27.11.2024
Batı Spor Tesisleri 2024 Batı Tenis Kortlarının kullanım saatlerinin geç saate çekilmesi Kullanıcı talepleri doğrultusunda tenis kortlarının kullanım saatleri 09:00-22:00 saatleri olarak güncellenmiştir. Bu kapsamda tenis sporuna ilgi olanların ders programı ve mesai saatlerine takılmadan kortları kullanmaları amaçlanmıştır. Batı Spor Tesisleri Tenis Kortları Kullanım Saatleri Güncellenmesi - Süleyman Demirel Üniversitesi 20.11.2024
Spor Tesisleri Bakım-Onarım Çalışmaları 10.10.2024 Spor Ekipmanlarının Güçlendirilmesi Talebi Spor Salonu kullanıcılarına sunulan spor hizmetlerinin iyileştirilmesi ve sürekliliğinin sağlanması amacıyla özellikle öğrencilerimizin tercih ettiği Spor Tesisleri’nde spor ekipmanları yenilenmiş ve sayısı artırılmıştır.  Yenilenen spor salonları ile özellikle öğrencilerimizin fiziksel aktiviteleri desteklenerek  spor alışkanlıklarını kazanmaları ve sağlıklı bir yaşam sürdürmeleri amaçlanmaktadır. https://w3.sdu.edu.tr/haber/12444/suleyman-demirel-universitesinden-spor-alaninda-yenilikler 01.11.2024
Anket Sonuçları ve Kullanıcı Talepleri 01.01.2024 Havuz kullanıcı kayıtlarının ve ödemelerinde online sisteme geçilmesi talebi Üniversitemiz Olimpik Yüzme Havuzunda hizmet kalitesinin artırılması ve kullanıcılarımızın talepleri doğrultusunda Online kayıt ve ödeme sistemine geçilmiştir. Kullanıcılarımız online üzerinde kayıt ve ödeme işlemlerini yaptırarak havuzu kullanabilmektedir. 01.11.2024
Anket Sonuçları ve Birim Talebi 17.01.2024 Saha Aydınlatılmasının Yenilenmesi Talebi Atatürk Spor Salonu’nda teknik alt yapının güçlendirilmesi amacıyla Saha aydınlatılmasında kullanılan projeksiyon lambaları yenilenmiştir. 28.08.2024
Prof. Dr. Kanat GÜLLE 03.04.2024 Tenis turnuvalarının düzenlenmesi talebi

Tenis Sporunun tanıtımı ve sevdirilmesi amacıyla yetişkin tenis turnuvası düzenlenmiştir. Prof. Dr. Kanat GÜLLE’nin 03.04.2024 tarihli dilekçesi

https://w3.sdu.edu.tr/duyuru/12080/19-mayis-yetiskin-tenis-turnuvasi

13.05.2024
Batı Spor Tesisleri 20.03.2024 Çim saha sulama sistemlerinin yenilenmesi İstenilen özelliklere sahip sulama sistemleri temin edilerek, saha bakımlarının eksiksiz yapılarak saha kullanıcıların herhangi bir olumsuzluk yaşamalarının önüne geçilmiştir. 20.05.2024
Doç. Dr. Suat Soner ERENÖZLÜ 08.01.2024 Aylık kullanım paketlerinin süresinin uzatılması.

Batı Spor Tesisleri kullanıcılarının ve anket  sonuçlarında aylık kullanım paketlerinde tanınan 2 ilave kullanım harici kalan kullanımların ve 1 seans kullanım haklarının süresi uzatılmıştır.

Doç. Dr. Suat Soner ERENÖZLÜ’nün 08.01.2024 tarihli dilekçesi

19.01.2024
Nazik ÖZDEMİR 12.01.2024 Tenis Kursları akşam başlangıç seviyesi saatlerinin 15:00’ dan 17:00 alınması.

Öğrenci ve personelimizin Ders Programı-mesai saatleri dikkate alınarak tenis akşam başlangıç seviyesi kursları 17:00 alınarak bu yöndeki talepler karşılanmıştır.

Nazik ÖZDEMİR’in 12.01.2024 tarihli dilekçesi

18.01.2024
Batı Spor Tesisleri 30.01.2024 Tenis Tanıtım Günleri Üniversitemiz Personel ve Öğrencilerinin spor yapmalarının teşvik edilmesi ve tenis sporunun tanıtılması amacıyla ücretsiz tenis tanıtım günleri yapılmıştır. 3-10 Şubat 2024
Batı Spor Tesisleri   2024 Tenis kortlarının tribün ihtiyacı Tenis karşılaşmaları için Tenis kortlarına ihtiyaç dâhilinde tribün yapıldı. 27.08.2024
Atatürk Spor Salonu 24.11.2023 Öğrencilerin ve kullanıcıların kondisyon salonunun iyileştirme talepleri Spor Tesisleri kullanıcılarına sunulan spor hizmetlerinin iyileştirilmesi ve sürekliliğinin sağlanması amacıyla yapılan anket sonuçları kapsamında özellikle öğrencilerimizin tercih ettiği Atatürk Spor Salonu’nun teknik alt yapı güçlendirme çalışmaları başlatılmıştır. Çalışmalar kapsamında kondisyon salonunun alt yapısı güçlendirilmiş, LED lambaları ile aydınlatma sistemi yenilenerek tasarruf kapsamında iyileştirme gerçekleştirilmiştir. Kondisyon salonunda yer alan fitnes ekipmanlarının sayısı artırılmış, kullanıcı memnuniyeti ve kapasitesinin artırılması hedeflenmiştir. 05.04.2024
29 Ekim Olimpik Yüzme Havuzu 01.10.2023 1 Erkek 1 Kadın Spor Uzmanı (Eğitmen-Cankurtaran) alımı.

29 Ekim Olimpik Yüzme Havuzu kullanıcılarının profesyonel yardım almalarını sağlamak ve spor tesislerinde alt yapılarını güçlendirmek amacıyla 17.11.2023 tarihli ve 32372 sayılı Resmî Gazetede Spor Uzmanı alım ilanı yayımlandı. Kadın ve Erkek spor uzmanları çalıştırılmaya başlanmıştır.

 

06 -16.02.2024
29 Ekim Olimpik Yüzme Havuzu 01.09.2023 Yüzme kurslarının başlaması.

SDÜ olarak başta öğrencilerimizin dersler dışında boş vakitlerinin değerlendirmek ve bölgemizin spor gereksinimlerine katkıda bulunmak amacıyla spor tesislerimiz hizmet vermektedir. Bu amaçla öğrenci, personel ve dış kullanıcıların Cimer başvuruları ile gelen taleplerini değerlendirerek yüzme kursları açılmıştır. https://w3.sdu.edu.tr/duyuru/11920/yuzme-ve-tenis-kurslari-basliyor

 (Kanıt:24.10.2023 tarihli Cimer başvurusu)

06.02.2024

 

29 Ekim Olimpik Yüzme Havuzu

10.11.2023 Yüzme havuz kullanım yaşının 72 ayı doldurmuş üyelerin kabulü. 29 Ekim Olimpik Yüzme Havuzda çeşitli istenmeyen durumlara (havuz kirliliği, fekal…) maruz kalması ile hizmetin aksaması sebebiyle havuz kullanım yaşı yükseltilerek 72 ay sınırı getirilmiştir. Bu iyileştirme havuz hizmeti kısıtlamalarının önüne geçilmiş, ayrıca havuzda kullanılan kimyasal ürünlerinde ve enerji tasarrufu sağlanmıştır. (08.12.2023 tarihli, 914/17 sayılı yönetim kurulu kararı gereğince 72 ayını doldurmuş üyeler kabul edildi.) 08.12.2023

Batı Spor Tesisleri

22.07.2022 Tesis kortlarının çadırlarının yenilenmesi Spor Tesisleri Kullanıcılarına sunulan spor hizmetlerinin iyileştirilmesi ve sürekliliğinin sağlanması kapsamında yapılan anket sonuçları ile Batı Spor Tesisleri teknik bakım – onarım çalışmaları başlatılmıştır. Bu kapsamda yağışlı havada tenis kortlarının kullanımının güçleşmesi ve kullanıcılarının memnuniyetlerinin artırılması amacıyla 5 (Beş) adet kapalı tenis kortunun çadır yenileme çalışmaları gerçekleştirilmiştir. 06.11.2023

Sivil Havacılık Yüksekokulu Müdürlüğü

17.02.2022

07.10.2022

 

İlçede eğitim gören öğrencilere spor yapma imkanı ve ihtiyaç duyulan spor araç ve gereçlerin karşılanmasını sağlamak.

Sivil Havacılık Yüksekokulu Müdürlüğünden gelen talep değerlendirilerek; 10.10.2022 tarihinde ilgili birim bilgilendirilerek, spor aletlerine gerekli bakım işlemleri yapılıp çalışılır halde teslim edilmiştir.

Ayrıca öğrencilerinin beden sağlıklarını korumak ve geliştirmek, spora ilgi duymalarını sağlamak amacıyla talep edilen spor araç ve malzemeler, ilgili birimle  koordineli olarak görüşülmüş ve teslim edilmiştir

28.03.2022

15.11.2022

22.11.2022

09.11.2022

Eğirdir Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu

26.05.2022

01.11.2022

Etkinlik-Turnuvalar için ve

Yüksekokul yerleşkesinde bulunan basketbol ve voleybol sahasının daha verimli kullanılabilmesi amacıyla malzeme desteği sağlamak.

Yüksekokul programlarının etkinliklerinde ve turnuvalarında kullanılmak üzere talep edilen malzemeler ile basketbol ve voleybol sahasının daha verimli kullanılabilmesi amacıyla saha için gerekli olan spor malzemeleri desteği ilgili birimle koordineli bir şekilde görüşülerek sağlanmıştır.

09.06.2022

02.11.2022

Birim Talebi

2020

2. Çim Saha yapılması

Öğrencilerin spor gereksinimlerini karşılamak amacıyla tesise 2. çim futbol sahası yapılmıştır.

2022

Spor Şube Müdürlüğü

07.10.2022

07.10.2022
Sosyal Sorumluluk Projesi için Yapılan İyileştirmeler

29 Ekim Olimpik Yüzme Havuzunda 2016 yılında başlatılan Sosyal Sorumluluk Projesi kapsamında tesislerimizden günde 1 seans ücretsiz faydalanan şehit yakınları, engelliler, gaziler için tesis kullanımının ücretsiz olmasının Atatürk Spor Salonu ve Batı Spor Tesislerinin otomasyon sistemine de eklenmesi.

2022

SAĞLIK ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

 

Bağımlılık İle Mücadele Ekibi Talebleri

11.12.2024

Üniversitemiz bünyesinde oluşturulan Bağımlılık ile Mücadele Ekibinin çalışmaları ve yapılan faaliyetlerin etkin bir şekilde duyurulabilmesi

Toplum sağlığını tehdit eden bağımlılık yapıcı maddeler ve davranışlarla (uyuşturucu, alkol, tütün, teknoloji bağımlılığı vb.) mücadele etmek, bağımlılığın önlenmesine yönelik politikalar geliştirmek, bu alandaki kurum ve kuruluşlar arasında koordinasyonu sağlamak, farkındalık oluşturmak ve bağımlılıkla mücadelede etkin çözümler üreterek bireylerin fiziksel, zihinsel ve sosyal refahını artırmak hedeflenmiştir. https://bagimliliklarlamucadele.sdu.edu.tr  isimli web sayfası açıldı.

12.12.2024

Kurum Talebi (YÖK)

11.07.2024

Bağımlılıkla Mücadele Çalışmaları kapsamında 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı itibariyle Kurumumuz bünyesinde Bağımlılık ile Mücadele Ekibi Oluşturulması

Üniversitemiz Bağımlılık ile Mücadele faaliyetlerinin etki bir şekilde yürütülmesi kapsamında ve YÖK’ün önerisi doğrultusunda Bağımlılıkla Mücadele Ekibi oluşturuldu.  Ekibin kurulması ile faaliyetlerin etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesi amaçlanmıştır

24.09.2024

Kurum Talebi (YÖK)

11.07.2024

Bağımlılıkla Mücadele Çalışmaları kapsamında Yükseköğretim Kurumunda örgün öğretime yeni başlayan öğrencilere en az 2 saatlik oryantasyon eğitimi verilmesi

Üniversitemiz Fakülte, YO ve MYO' larda öğrencilere SDÜ, YEDAM ve İl Emniyet Müdürlüğü işbirliği ile 2 saat Oryantasyon Eğitimi verildi. Öğrencilerimizin bağımlılık konusu ile ilgili  bilgilendirilmesi amaçlanmıştır.

12.09.2024-09.10.2024

Kurum Talebi (YÖK)

22.03.2023

Üniversite Gençliği Profili Araştırması kapsamında anket çalışması, anket analizinin yapılması ve analiz sonuçlarına göre eylem planlarının oluşturulması

Üniversitemiz öğrencilerine anket çalışması yapılarak, anketin araştırma özeti ve eylem planı oluşturularak Yükseköğretim Kurulu Başkanlığına gönderilmiştir

17.09.2024

Eğitim Öğretim Faaliyetleri

2024/2025 Eğitim Öğretim Yılı

İlçelerde Eğitim Gören Öğrencilere Psikolojik Danışmalık ve Rehberlik Biriminin Faaliyetlerinin Tanıtılması

Bağımlılık riskini azaltmaya yönelik eğitim, önleme, tedavi ve rehabilitasyon çalışmalarını desteklemek, bilimsel araştırmalar yapmak veya yapılmasını teşvik etmek ve bağımlılıkla mücadelede yerel, ulusal ve uluslararası iş birliklerini güçlendirmek amacıyla Keçiborlu Sivil Havacılık YO öğrencilerine yönelik Psikolog Sıddıka YAVUZ tarafından tanıtım semineri düzenlendi.

03.10.2024

Eğitim Öğretim Faaliyetleri

2024/2025 Eğitim Öğretim Yılı

İlçelerde Eğitim Gören Öğrencilere Psikolojik Danışmalık ve Rehberlik Biriminin Faaliyetlerinin Tanıtılması

Eğirdir Sağlık Hizmetleri MYO ve Atayalvaç Sağlık Hizmetleri MYO öğrencilerine yönelik Psikolog Sıddıka YAVUZ tarafından tanıtım semineri düzenlendi.

08.10.2024

Kurum Talebi (Valilik)

09.10.2023

Gençlerin iyilik halini ve ruh sağlığını güçlendirme çalışmaları kapsamında öğrencilere söyleşi yapılması talep edilmiştir

Üniversitemiz öğrencilerinin ruh sağlığının iyileştirilmesi ve öğrencilerimize katkı sağlamak amacıyla iyilik halini ve ruh sağlığını güçlendirme çalışmaları kapsamında “Kendine İyi Bak” temalı söyleşi  Psikolog Sıddıka YAVUZ ve Psikolog Merve Gönül KARATAŞ tarafından gerçekleştirilmiştir. 

08.12.2023

Yönetim Talebi

Kasım 2020

Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Birimi Online Randevu Sisteminin Oluşturulması

Süleyman Demirel Üniversitesi öğrenci, personel ve personel yakınlarının psikolojik danışma ve rehberlik hizmetine ulaşmalarını kolaylaştırmak amacıyla Online Randevu Sistemine geçilmiştir.  Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Birimi Online Randevu Sistemine SDU Mobil ve SDU Net uygulamalarından ulaşılabilmektedir. 

Kasım 2020

Yönetim Talebi

Kasım 2020

Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Birimi Online Görüşme Sisteminin Oluşturulması

Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Birimi tarafından öğrencilerimize, personellerimize ve personel yakınlarımıza yüz yüze olarak sağlanan rehberlik ve psikolojik danışmanlık desteğinin pandemi sürecinde de devamlılığını sağlayabilmek amacıyla Online Görüşme Hizmeti başlatılmıştır. Görüntülü görüşme tercih etmeyen danışanlar için sesli arama da gerçekleştirilebilmektedir.

Kasım 2020

MALİ İŞLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

 

Mali İşler Şube Müdürlüğü

 

17.02.2025

İŞKUR Gençlik Programının Duyurusunun Yapılması

İŞKUR Gençlik Programı Üniversite Öğrencilerinin istihdam edilebilirliğinin artırılması,  bilgi, beceri, çalışma disiplinin kazandırılması amacıyla İŞKUR-ÜNİVERSİTE arasında imzalanan protokol ile hayata geçirilmiştir. Bu kapsamda Üniversitemiz öğrencilerinin bu programa katılımlarının artırılması amacıyla Web sayfamızda duyuru yapılmış ve öğrencilerimize sms yoluyla bilgilendirme mesajları gönderilmiştir.

20.02.2025

Organizasyon Birimi

07.03.2024

Daire Başkanlığımız Birimleri ve Spor Tesisleri binalarında kullanılmak üzere led aydınlatma malzemesi alım

17 Mayıs 2024 2024/7 Tassarruf tedbirleri genelgesine istinaden Daire Başkanlığımız ofislerinin, koridorlarının ve 19 Mayıs Açık Hava Amfisinin aydınlatma sisteminin led lambaya dönüştürülmüştür

10.05.2024

Organizasyon Birimi

22.01.2024

Daire Başkanlığımız binasında bulanan tuvaletlerde kullanılmak üzere fotoselli pisuvar musluğu malzemesi alımı.

17 Mayıs 2024 2024/7 Tassarruf tedbirleri genelgesine istinaden Daire Başkanlığımız binasında bulunan tuvaletlerde bulunan pisuvar musluğunun fotoselli musluğa dönüştürülmüştür.

06.02.2024

Diğer Birim Talepleri

16.08.2021

Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvurularında Online Sisteme geçilmesi.

Öğrencilerin ders saatleri dışındaki boş zamanlarında ilgi ve yetenekleri doğrultusunda geçici işlerde çalıştırılması suretiyle, hem maddi kazanç elde etmelerine ve hem de uygulama becerisi kazanarak iş disiplini edinmiş üretken bireyler olmalarına katkıda bulunmayı amaçlayan Kısmi Zamanlı Öğrenci Birimi daha çok öğrenciye ulaşmak amacı ile iş başvurularında online sisteme geçmiştir. Her yıl SDÜ WEB sayfasında duyuru yapılarak, Rektörlük birimi tarafından belirlenen tarihlerde https://ikbasvuru.sdu.edu.tr/ linkinden öğrenci başvuruları alınmaktadır.

 

11.10.2021

Öğrenci Talepleri

05.10.2021

Refakatçi Öğrenci Çalıştırılması

Bütün öğrencilerin adil bir şekilde fırsat eşitliğini sağlamak için birimimiz engelli öğrencilerimizin akademik, kültürel, sanatsal ve mesleki alanlarda kendilerini geliştirmelerinde ve eğitim hayatlarını kolaylaştırmak adına, kısmi zamanlı öğrenci birimimize gelen talepler doğrultusunda refakatçi öğrenci çalıştırmaktadır. Bu durum Öğrencilerimiz arasında dayanışma ve yardım bilincinin oluşturulmasına büyük katkı sağlamaktadır.

 

 

15.10.2021

Öğrencilere Sosyal Medyada Uygulanan Anket Sonucu Belirlenen Menü, Öğrencilerimize Sunuldu. Tıklayınız

Menü Belirleme Sürecinde Öğrencilerimizin Görüşülerini Almak Amacıyla Sosyal Medya Anketi Düzenlendi ve Sahada Öğrencilerimizin Görüşleri Soruldu. Tıklayınız

Öğrencilerimize, Yemeklerimizle İlgili Görüşleri ve Beklentileri Soruldu. Tıklayınız.

Çölyak Hastalığı ve Glüten İntoloransı olan Personel ve Öğrencilerimizin  Yemekhane Şube Müdürlüğüne Başvurarak Öğle ve Akşam Öğünlerinde Glütensiz Menü Hizmetinden Faydalanmaları Sağlanmıştır. Tıklayınız.

İlçelerde Gerçekleşen Çaylaklar Etkinlikleri'nin Üçüncü Durağı,  Yalvaç'da Gerçekleştirilen Konserle Sona Erdi.Tıklayınız.

İlçe Yüksekokulları Çaylaklar Etkinlikleri'nin İkinici Durağı Eğirdir'de Gerçekleştirildi. Tıklayınız

İlçe Yüksekokullarından Gelen Talepler Üzerine; Yerleşkede Düzenlenen Konserlere Gelemeyen İlçe Yüksekokulları Öğrencilerimize Fırsat Eşitliği Sağlanması Adına  "İlçe Yüksekokulları Çaylaklar Etkinlikleri" Düzenlendi ve  İlk Durağı, Keçiborlu'da Gerçekleştirildi. Tıklayınız.

 

 

Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nihat AYYILDIZ tarafından 18 Kasım 2022  tarihinde Rektörlük Toplantı Salonunda, Psikoloji Bilimi Topluluğu, İletişim ve Genç Yöneticiler Topluluğu, Fotoğraf Topluluğu, Matematik Topluluğu, Siyaset ve Yönetim Topluluğu ile bir araya gelinerek etkinlik hakkında görüşmeler yapıldı.
Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nihat AYYILDIZ tarafından 27 Ekim 2022  tarihinde Rektörlük Toplantı Salonunda İnşaat Topluluğu, İlaç ve Sağlık Topluluğu,  İlahiyat Bilgi ve Düşünce Topluluğu, Uluslararası Mühendislik ve Teknoloji Öğrencileri (BEST ) Topluluğu, SDÜ Genç Yeşilay Topluluğu, Su Sporları Topluluğu, İşaret Dili Topluluğu ile bir araya gelinerek etkinlik hakkında görüşmeler yapıldı
Üniversitemiz Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanı Ümit YAVUZ tarafından 21 Ekim 2022  tarihinde Rektörlük Toplantı Salonunda, Ombudsmanlık ve Arabuluculuk Topluluğu, PAGUK, Fizik Topluluğu, Fizyoterapi ve Engelsiz Yaşam Topluluğu, Ekonomi Yönetim Topluluğu, Akademik Koordinasyon Topluluğu, Genç TEMA Topluluğu ile bir araya gelinerek etkinlik hakkında görüşmeler yapıldı.
Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nihat AYYILDIZ tarafından 13 Ekim 2022  tarihinde Rektörlük Toplantı Salonunda, Sağlık ve İyilik Hareketi Topluluğu, Dijital Oyunlar ve Spor Topluluğu, Osmanlı Medeniyeti Topluluğu, Endüstri ve Kalite Topluluğu, Tıp Öğrencileri Topluluğu, SDÜ Sinir Bilim Öğrenci Topluluğu ve Bilim Eğitimcileri Topluluğu ile bir araya gelinerek etkinlik hakkında görüşmeler yapıldı. 
Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nihat AYYILDIZ tarafından 7 Ekim Cuma Günü Rektörlük Toplantı Salonunda Edebiyat Topluluğu, Rock Topluluğu ve Tiyatro Topluluğu ile bir araya gelinerek etkinlik hakkında görüşmeler yapıldı.
Öğrenci Topluluk Başkanları, Kahvaltı organizasyonunda bir araya gelerek etkinlikler hakkında görüşmeler yapıldı.
Öğrenci Toplulukları Tanışma ve Değerlendirme Toplantısı

Yemekhane Şube Müdürlüğümüzü Değerlendirmek İçin Tıklayınız
Prof. Dr. M. Lütfü Çakmakçı Kültür Merkezimizi Değerlendirmek İçin Tıklayınız
Topluluklar Şube Müdürlüğümüzü Değerlendirmek İçin Tıklayınız
Spor Tesisleri Hizmet Anketi Tıklayınız
Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Birimimizi (PDR) Değerlendirmek İçin Tıklayınız
Mediko Sosyal Birimimizi Değerlendirmek İçin Tıklayınız
Tedarikçi Memnuniyet Anketi İçin Tıklayınız

SDÜ Kalite Güvence Sistemi Karar Ağacı Modeli için Tıklayınız

Kurumsal Dönüşüm Rehberi için tıklayınız.

Öğr. Gör. Mustafa TUNCAY/ Tel: (0246) 211 48 00  e-posta : mustafatuncay@sdu.edu.tr
Bilgisayar İşletmeni Fatma ERDOĞAN /Tel: (0246) 211 48 10 e-posta :  fatmacoban@sdu.edu.tr
Sürekli İşçi Utku Uysal TURHAN /Tel: (0246) 211 35 86 e-posta :  uysalturhan@sdu.edu.tr