Birim Kalite Çalışmalarımız

Kurum olarak;

Kalite Yönetim Sistemleri [Kalite Yönetim Sistemi (KYS), Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi (BGYS), Hizmet Yönetim Sistemi (HYS) ve İş Sürekliliği Yönetim Sistemi (İSYS)] kurulması kapsamında;

- Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi gereksinimleri olan bilginin gizliliği, bütünlüğü ve erişilebilirliği prensiplerine uymak amacıyla Üniversitemizde bilgi varlıkları tanımlanarak, risklerin belirlenerek, risklere ilişkin kontrol önlemlerinin alınmasını içeren risk yönetim metodolojisini Üniversitemiz, iç ve dış paydaşları için kurmak,

-  Kalite Yönetim Sistemi gereksinimleri kapsamında paydaşlarımıza ait bilgilerin gizliliğini korumak, standart ve yasal mevzuata uyumu sağlamak,

-  Entegre Yönetim Sistemleri risklerini azaltmak için gerekli idari, mali, donanım, yazılım, eğitim ve diğer kontrollere gerekli kaynakların ayırarak devamlılığını ve sürekliliğini sağlamak,

-  Tüm iç ve dış paydaşların; Yönetim Sistemleri bütünsel yaklaşım zorunluluğu gereği EYS’ye katılımını ve uymasını sağlamak için bilinçlendirme, eğitim ve teşvikini sağlamak,

-  EYS’nin verimliliğini, iç ve dış denetimlerle kontrol etmek, izlemek, gözden geçirmek ve sistemi sürekli uyumlu kılmak, sürekli iyileştirmek;
 EYS politikamızdır.   

 

 

SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI İYİLEŞTTİRME ÇALIŞMALARI
TOPLULUKLAR ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
Sıra No Öneri Birimi/Kaynak Öneri Tarihi Öneri/Gerekçe İyileştirme İyileştirme Tarihi
1 Fizik Topluluğu 25.10.2022 Güneş Gözlem Etkinliğinde kullanılmak üzere gözlem camı alınması   Fizik Topluluğu tarafından öğrenci, personel hatta zaman zaman ilk ve orta öğretim öğrencilerinin de gözlem yapmak için geldikleri Gözlem Evinde bulunan 2 teleskobun aynı anda çok sayıda kişiye hizmet veremeyecek olması nedeniyle; Güneş tutulması ve gökyüzü gözleminin aynı anda yüzlerce kişi tarafından izlenebilirliğinin artırılması ve fırsat eşitliği sağlanması amacıyla gözlem camı alımı yapılmıştır. 09.11.2022
2 Topluluklar Şube Müdürlüğü 24.10.2022 Otomasyon sisteminde düzenleme talebi Otomasyon sistemi üyelerinin verilerine hızlı erişim sağlanması ve üye listelerinde oluşan sistemsel hata giderilmiştir. Böylece sistemden sorunsuz veri akışı sağlanmıştır. 25.10.2022
3 Topluluklar Şube Müdürlüğü 24.10.2022 SDÜ Mobil sohbet grubu sorunları iyileştirme talebi Otomasyon Sistemindeki üye sayıları ile sohbet odalarındaki katılımcıların iletişimindeki yaşanılan aksaklıklardan dolayı güncelleme yapılmıştır. Bu amaçla topluluk öğrencilerimiz arasında iletişim sürekliliği sağlanmıştır. 24.10.2022
4 MYO Müdürlükleri 03-10 Ekim 2022 Rock Topluluğu Çaylaklar Konserlerinin düzenlenmesi Şube Müdürlüğümüz organizasyonuyla tüm lojistik desteği SKS tarafından karşılanarak Doğu Yerleşkesi Öğrenci Meydanında gerçekleştirilen çaylaklar konserlerine İlçe MYO’larında okudukları için katılamayan öğrencilerimize fırsat eşitliğini sağlamak, onların moral ve motivasyonlarını yükseltmek amacıyla Rock Topluluğu müzik gurupları tarafından konserler düzenlendi.

06.10.2022

12.10.2022

13.10.2022

5 Topluluklar Şube Müdürlüğü 03.06.2022 Sksdb web sayfası öğrenci toplulukları sayfasına hızlı erişim linklerinin eklenmesi Sayfamız ziyaretçilerine ve öğrencilerimize daha kaliteli hizmet vermek, ulaşılabilirliği daha kolay hale getirmek için web sayfamıza öğrenci listeleri, topluluk listeleri, yönergemiz, kullandığımız sistemler ve personel bilgileri vb. bilgilerin yer aldığı hızlı erişim linkleri eklenmiştir. 05.10.2022
6 Öğrenci Talebi (Rock Topluluğu) 15.04.2022 Rock Topluluğunun aktif olarak kullandığı enstrümanların bakımının yapılması Üniversitemiz etkinliklerinde sahne alan Rock Topluluğunun aktif olarak kullandığı baterinin bakımları ve deri değişimleri yapılarak, ses kalitesi artırılmış ve yeni alınan ses ve sahne sistemiyle merkez kampüs ve ilçelerde konserler düzenlenmiştir. 03.10.2022
7 Topluluklar Şube Müdürlüğü 10.05.2022 Etkinlik yönetim sisteminde düzenleme talebi Etkinlik takip sistemine gelen etkinliklerin otomasyon sistemine entegre edilme sırasında eksik bilgi girildiği fark edilerek bu hata giderilmiştir. Yeni kurulan toplulukların etkinlik takip sistemine girişinin yapılmasının ardından otomasyona da anlık olarak aktarılması sağlandı. Sinir Bilim Öğrenci Topluluğunun etkinlik verilerinin otomasyon sistemine aktarılmadığı fark edilmiş ve konu ile ilgili düzenlemeler yapılmıştır. 25.05.2022 
8 Topluluklar Şube Müdürlüğü 24.11.2021 Etkinlik yönetim sisteminde düzenleme Proje kapsamında gerçekleştirilen etkinliklerde veri kaybı yaşanmaması amacı ile projelere etkinlik bağlanabilmesi, bu bağlanan etkinliklerin sistem üzerinde sıralı bir şekilde görüntülenebildiği bir modül açılması talep edilmiş ve Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından düzenleme ve iyileştirme gerçekleştirilmiştir. 02.12.2021
9 Topluluklar Şube Müdürlüğü 19.10.2021 İletişim ağı, SDÜ mobil üzerinden SDÜ sohbet açılması talebi Öğrencilerimizin iletişim bilgilerinin yayılmasının önüne geçmek ve öğrenci topluluklarının kendi içlerinde iletişim ağı oluşturulması amacı ile Üniversiteniz ‘’Her An Yanınızda” teması ile tasarlanan SDÜ Mobil Uygulaması üzerinden iyileştirme talebi gerçekleştirilmiştir. 05.11.2021
10 Topluluklar Şube Müdürlüğü 15.10.2021 Etkinlik yönetim sisteminde düzenleme Öğrencilerimizin ders dışı toplumsal ve kültürel gelişmelerine katkı sağlamak amacıyla düzenlenen sosyal, bilimsel, kültürel, sanatsal, sportif alanlardaki çalışmalara katılım sürelerini takip etmek amacı ile etkinlik takip sistemi uygulaması oluşturulmuştur. Etkinlik takip sisteminin daha verimli ve etkili kullanmak amacıyla Bilgi işlem daire başkanlığından tüm iaşe, konaklama, ulaşım vb. taleplerinin izlenebilmesi için iyileştirilme talebi gerçekleştirilmiştir. 17.11.2021
11 Öğrenci Talepleri 27.10.2020 Öğrenci Odaklı Sosyal Medya Platformun Kurulması Öğrencilerimizin, öğrenim süreçlerinde edindikleri teorik bilgileri pratiğe dökerek uygulama becerilerini geliştirmelerine katkı sağlamak, radyo-televizyon, sinema, gazetecilik, masaüstü yayıncılık, sosyal medya, haber ve halkla ilişkiler konusunda, medya alanı başta olmak üzere alana ilgi duyan tüm öğrencilerin, öğrenim süreçlerini sürdürmelerinin yanı sıra, yenilikçi, üretken ve hızlı gelişen güncel teknolojileri kullanabilme becerisine sahip bireyler olarak yetiştirilme süreçlerine dâhil olmak ve öğrencilere alternatif bir uygulama alanı sunmak amacıyla, öğrenci temelli bir görsel medya organı olarak Academix TV kurulmuştur. Öğrenci faaliyetlerinin duyurulması ve SDÜ ‘den haberler sunarak bir nevi bilgilendirme platformu olarak çalışan You Tube kanalı ayrıca öğrencilere Part-Time çalışma fırsatı sunarak iş deneyimi ve sorumluluk bilinci oluşturulmasına katkı sağlamaktadır 25.11.2020
PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK VE REHBERLİK BİRİMİ  
1 Yönetim Talebi Kasım 2020 Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Birimi Online Randevu Sisteminin Oluşturulması Süleyman Demirel Üniversitesi öğrenci, personel ve personel yakınlarının psikolojik danışma ve rehberlik hizmetine ulaşmalarını kolaylaştırmak amacıyla Online Randevu Sistemine geçilmiştir.  Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Birimi Online Randevu Sistemine SDU Mobil ve SDU Net uygulamalarından ulaşılabilmektedir.  Kasım 2020
2 Yönetim Talebi Kasım 2020 Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Birimi Online Görüşme Sisteminin Oluşturulması Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Birimi tarafından öğrencilerimize, personellerimize ve personel yakınlarımıza yüz yüze olarak sağlanan rehberlik ve psikolojik danışmanlık desteğinin pandemi sürecinde de devamlılığını sağlayabilmek amacıyla Online Görüşme Hizmeti başlatılmıştır. Görüntülü görüşme tercih etmeyen danışanlar için sesli arama da gerçekleştirilebilmektedir. Kasım 2020
YEMEKHANE ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ  
1 Merkez Mutfağı  08.11.2022

Memnuniyeti artırma amacıyla

menü belirleme sürecinde öğrencilerden görüşlerinin alınması için anket yapılması

16.11.2022 tarihinde sosyal medya kanallarından anket uygulanarak öğrencilerimizden görüş alındı. Seçilen menü 23.11.2022 tarihinde uygulandı. 23.11.2022
2 Diş Hekimliği Fakültesi Dekanlığı 27.09.2022 Diş hekimliğinde bulunan yemek salonlarında Fakülteleri öğrencilerine geçiş önceliği verilmesi Diş Hekimliği yemek salonunu ağırlıklı olarak Tıp Fakültesi öğrencileri de kullanmaktadır. Tıp Fakültesi ile görüşülerek Üniversite Hastanesi içerisinde Tıp Fakültesi öğrencileri için yemek salonu oluşturulmuş, Diş Hekimliği yemek salonunda oluşabilecek yoğunluğun önüne geçilmiştir. 31.10.2022
3 Merkez Mutfağı  01.10.2021 Et ürünleri işlerken gıda güvenliği açısından el değmeden formlama yapabilmek için bir adet daha köfte şekillendirme makinesi alınması. Gerekli kaynak sağlanarak köfte şekillendirme makinesinin alımı gerçekleştirildi. 18.11.2021
4 Üst Yönetim 04.10.2021 Akşam yemeği hizmet saatlerinin 2. öğretim öğrencilerinin ders saatlerine uygun olarak değiştirilmesi 2. öğretim öğrencilerinin yemekhane hizmetlerinden daha etkin faydalanabilmeleri için hizmet saatleri değiştirildi. 11.10.2021
5 Merkez Mutfağı  2020 Yemekhane girişlerinde kullanılmak üzere kioks cihazı alınması. Yemek hakkı yükleme işlemlerinde online sisteme geçtikten sonra, öğrenci ve personellerimizin sisteme erişimini kolaylaştırmak için kioks cihazları alındı. 15.09.2020
6 Üst Yönetim 2018 Batı yerleşkesindeki yemek salonlarındaki kapasite yetersizliğinden dolayı yeni yapılan merkezi derslikler binasında yemek salonları oluşturulması. Batı Merkezi Derslikler Binasında akademik ve idari personeller ile 01.09.2021
7 Üst Yönetim 2020 Toplumsal yapımıza uygun değerlerin yaşatılması amacıyla, ihtiyaç sahibi öğrencilerimizin kullanımına sunmak üzere askıda yemek uygulaması başlatılması. Askıda Yemek Uygulaması, online uygulama üzerinden (https://askidayemek.sdu.edu.tr/) gönüllü katılımcılardan katkı toplanılması sağlanarak ihtiyaç sahibi öğrencilerimizin kullanımına sunulmuştur 20.02.2020
8 Üst Yönetim 28.01.2019 Üniversitelerde çölyaklı öğrencilerin glutensiz ürünlere ulaşımının kolaylaştırılması. "Üniversite web sayfasından duyuru yayınlanarak çölyak hastalığı ve gluten intoleransı olan personel ve öğrencilerimizden talep toplanarak glutensiz menü uygulamaya konuldu."   01.03.2019
9 Üst Yönetim 2016 Artan üretim hacmi ve fiziki mekanlardaki yetersizlik sebebiyle yerleşke içerisinde yeni yemek üretim ve servis alanları oluşturmak. Doğu yerleşkesinde merkezi üretim hane ve servis salonlarını da içeren menza binası inşaatı devam ediyor. 2017-Devam Ediyor
10 Üst Yönetim 2017 Yemek Bursu Başvurularında online sisteme geçilmesi Eğitim öğretim yılı başladıktan sonra yemek bursu başvuru ilanı Üniversitemiz web sayfasında yayınlanmakta ve öğrencilerimize e-posta yoluyla duyurulmaktadır. "SDÜ Net"  üzerinden yapılan online başvuruların sistem üzerinden değerlendirilmesiyle burs tanımlamaları yapılmaktadır 2017
ORGANİZASYON BİRİMİ
1 Organizasyon Birimi 29.09.2021 Üniversitemizde düzenlenecek organizasyonlarda kullanılmak üzere sahne, truss ve ses sistemi malzemelerinin alınması talep edilmiştir. Üniversitemizde yapılan etkinliklerde ve öğrencilerimizin organizasyon taleplerine bütçe, zaman ve mekan sıkıntısı yaşamadan üniversitemize yakışır etkinlikler düzenlemek adına dış mekan ses-sahne sistemleri alımı yapılmıştır. 03.01.2022
SPOR ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ  
1 Atatürk Spor Salonu 24.11.2023 Öğrencilerin ve kullanıcıların kondisyon salonunun iyileştirme talepleri Spor Tesisleri kullanıcılarına sunulan spor hizmetlerinin iyileştirilmesi ve sürekliliğinin sağlanması amacıyla yapılan anket sonuçları kapsamında özellikle öğrencilerimizin tercih ettiği Atatürk Spor Salonu’nun teknik alt yapı güçlendirme çalışmaları başlatılmıştır. Çalışmalar kapsamında kondisyon salonunun alt yapısı güçlendirilmiş, LED lambaları ile aydınlatma sistemi yenilenerek tasarruf kapsamında iyileştirme gerçekleştirilmiştir. Kondisyon salonunda yer alan fitnes ekipmanlarının sayısı artırılmış, kullanıcı memnuniyeti ve kapasitesinin artırılması hedeflenmiştir. 05.04.2024
2 29 Ekim Olimpik Yüzme Havuzu 01.10.2023 1 Erkek 1 Kadın Spor Uzmanı (Eğitmen-Cankurtaran) alımı.

29 Ekim Olimpik Yüzme Havuzu kullanıcılarının profesyonel yardım almalarını sağlamak ve spor tesislerinde alt yapılarını güçlendirmek amacıyla 17.11.2023 tarihli ve 32372 sayılı Resmî Gazetede Spor Uzmanı alım ilanı yayımlandı. Kadın ve Erkek spor uzmanları çalıştırılmaya başlanmıştır.

 

06 -16.02.2024
3 29 Ekim Olimpik Yüzme Havuzu 01.09.2023 Yüzme kurslarının başlaması.

SDÜ olarak başta öğrencilerimizin dersler dışında boş vakitlerinin değerlendirmek ve bölgemizin spor gereksinimlerine katkıda bulunmak amacıyla spor tesislerimiz hizmet vermektedir. Bu amaçla öğrenci, personel ve dış kullanıcıların Cimer başvuruları ile gelen taleplerini değerlendirerek yüzme kursları açılmıştır. https://w3.sdu.edu.tr/duyuru/11920/yuzme-ve-tenis-kurslari-basliyor

 (Kanıt:24.10.2023 tarihli Cimer başvurusu)

06.02.2024
4

 

29 Ekim Olimpik Yüzme Havuzu

10.11.2023 Yüzme havuz kullanım yaşının 72 ayı doldurmuş üyelerin kabulü. 29 Ekim Olimpik Yüzme Havuzda çeşitli istenmeyen durumlara (havuz kirliliği, fekal…) maruz kalması ile hizmetin aksaması sebebiyle havuz kullanım yaşı yükseltilerek 72 ay sınırı getirilmiştir. Bu iyileştirme havuz hizmeti kısıtlamalarının önüne geçilmiş, ayrıca havuzda kullanılan kimyasal ürünlerinde ve enerji tasarrufu sağlanmıştır. (08.12.2023 tarihli, 914/17 sayılı yönetim kurulu kararı gereğince 72 ayını doldurmuş üyeler kabul edildi.) 08.12.2023
5

Batı Spor Tesisleri

22.07.2022 Tesis kortlarının çadırlarının yenilenmesi Spor Tesisleri Kullanıcılarına sunulan spor hizmetlerinin iyileştirilmesi ve sürekliliğinin sağlanması kapsamında yapılan anket sonuçları ile Batı Spor Tesisleri teknik bakım – onarım çalışmaları başlatılmıştır. Bu kapsamda yağışlı havada tenis kortlarının kullanımının güçleşmesi ve kullanıcılarının memnuniyetlerinin artırılması amacıyla 5 (Beş) adet kapalı tenis kortunun çadır yenileme çalışmaları gerçekleştirilmiştir. 06.11.2023
6

Sivil Havacılık Yüksekokulu Müdürlüğü

17.02.2022

07.10.2022

 

İlçede eğitim gören öğrencilere spor yapma imkanı ve ihtiyaç duyulan spor araç ve gereçlerin karşılanmasını sağlamak.

Sivil Havacılık Yüksekokulu Müdürlüğünden gelen talep değerlendirilerek; 10.10.2022 tarihinde ilgili birim bilgilendirilerek, spor aletlerine gerekli bakım işlemleri yapılıp çalışılır halde teslim edilmiştir.

Ayrıca öğrencilerinin beden sağlıklarını korumak ve geliştirmek, spora ilgi duymalarını sağlamak amacıyla talep edilen spor araç ve malzemeler, ilgili birimle  koordineli olarak görüşülmüş ve teslim edilmiştir

28.03.2022

15.11.2022

22.11.2022

09.11.2022

7

Eğirdir Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu

26.05.2022

01.11.2022

Etkinlik-Turnuvalar için ve

Yüksekokul yerleşkesinde bulunan basketbol ve voleybol sahasının daha verimli kullanılabilmesi amacıyla malzeme desteği sağlamak.

Yüksekokul programlarının etkinliklerinde ve turnuvalarında kullanılmak üzere talep edilen malzemeler ile basketbol ve voleybol sahasının daha verimli kullanılabilmesi amacıyla saha için gerekli olan spor malzemeleri desteği ilgili birimle koordineli bir şekilde görüşülerek sağlanmıştır.

09.06.2022

02.11.2022

8

Birim Talebi

2020

2. Çim Saha yapılması

Öğrencilerin spor gereksinimlerini karşılamak amacıyla tesise 2. çim futbol sahası yapılmıştır.

2022

9

Spor Şube Müdürlüğü

07.10.2022

07.10.2022
Sosyal Sorumluluk Projesi için Yapılan İyileştirmeler

29 Ekim Olimpik Yüzme Havuzunda 2016 yılında başlatılan Sosyal Sorumluluk Projesi kapsamında tesislerimizden günde 1 seans ücretsiz faydalanan şehit yakınları, engelliler, gaziler için tesis kullanımının ücretsiz olmasının Atatürk Spor Salonu ve Batı Spor Tesislerinin otomasyon sistemine de eklenmesi.

2022

KISMİ ZAMANLI ÖĞRENCİ BİRİMİ

 

1

Diğer Birim Talepleri

16.08.2021

Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvurularında Online Sisteme geçilmesi.

Öğrencilerin ders saatleri dışındaki boş zamanlarında ilgi ve yetenekleri doğrultusunda geçici işlerde çalıştırılması suretiyle, hem maddi kazanç elde etmelerine ve hem de uygulama becerisi kazanarak iş disiplini edinmiş üretken bireyler olmalarına katkıda bulunmayı amaçlayan Kısmi Zamanlı Öğrenci Birimi daha çok öğrenciye ulaşmak amacı ile iş başvurularında online sisteme geçmiştir. Her yıl SDÜ WEB sayfasında duyuru yapılarak, Rektörlük birimi tarafından belirlenen tarihlerde https://ikbasvuru.sdu.edu.tr/ linkinden öğrenci başvuruları alınmaktadır.

 

11.10.2021

2

Öğrenci Talepleri

05.10.2021

Refakatçi Öğrenci Çalıştırılması

Bütün öğrencilerin adil bir şekilde fırsat eşitliğini sağlamak için birimimiz engelli öğrencilerimizin akademik, kültürel, sanatsal ve mesleki alanlarda kendilerini geliştirmelerinde ve eğitim hayatlarını kolaylaştırmak adına, kısmi zamanlı öğrenci birimimize gelen talepler doğrultusunda refakatçi öğrenci çalıştırmaktadır. Bu durum Öğrencilerimiz arasında dayanışma ve yardım bilincinin oluşturulmasına büyük katkı sağlamaktadır.

 

 

15.10.2021

Öğrencilere Sosyal Medyada Uygulanan Anket Sonucu Belirlenen Menü, Öğrencilerimize Sunuldu. Tıklayınız

Menü Belirleme Sürecinde Öğrencilerimizin Görüşülerini Almak Amacıyla Sosyal Medya Anketi Düzenlendi ve Sahada Öğrencilerimizin Görüşleri Soruldu. Tıklayınız

Öğrencilerimize, Yemeklerimizle İlgili Görüşleri ve Beklentileri Soruldu. Tıklayınız.

Çölyak Hastalığı ve Glüten İntoloransı olan Personel ve Öğrencilerimizin  Yemekhane Şube Müdürlüğüne Başvurarak Öğle ve Akşam Öğünlerinde Glütensiz Menü Hizmetinden Faydalanmaları Sağlanmıştır. Tıklayınız.

İlçelerde Gerçekleşen Çaylaklar Etkinlikleri'nin Üçüncü Durağı,  Yalvaç'da Gerçekleştirilen Konserle Sona Erdi.Tıklayınız.

İlçe Yüksekokulları Çaylaklar Etkinlikleri'nin İkinici Durağı Eğirdir'de Gerçekleştirildi. Tıklayınız

İlçe Yüksekokullarından Gelen Talepler Üzerine; Yerleşkede Düzenlenen Konserlere Gelemeyen İlçe Yüksekokulları Öğrencilerimize Fırsat Eşitliği Sağlanması Adına  "İlçe Yüksekokulları Çaylaklar Etkinlikleri" Düzenlendi ve  İlk Durağı, Keçiborlu'da Gerçekleştirildi. Tıklayınız.

 

 

Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nihat AYYILDIZ tarafından 18 Kasım 2022  tarihinde Rektörlük Toplantı Salonunda, Psikoloji Bilimi Topluluğu, İletişim ve Genç Yöneticiler Topluluğu, Fotoğraf Topluluğu, Matematik Topluluğu, Siyaset ve Yönetim Topluluğu ile bir araya gelinerek etkinlik hakkında görüşmeler yapıldı.
Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nihat AYYILDIZ tarafından 27 Ekim 2022  tarihinde Rektörlük Toplantı Salonunda İnşaat Topluluğu, İlaç ve Sağlık Topluluğu,  İlahiyat Bilgi ve Düşünce Topluluğu, Uluslararası Mühendislik ve Teknoloji Öğrencileri (BEST ) Topluluğu, SDÜ Genç Yeşilay Topluluğu, Su Sporları Topluluğu, İşaret Dili Topluluğu ile bir araya gelinerek etkinlik hakkında görüşmeler yapıldı
Üniversitemiz Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanı Ümit YAVUZ tarafından 21 Ekim 2022  tarihinde Rektörlük Toplantı Salonunda, Ombudsmanlık ve Arabuluculuk Topluluğu, PAGUK, Fizik Topluluğu, Fizyoterapi ve Engelsiz Yaşam Topluluğu, Ekonomi Yönetim Topluluğu, Akademik Koordinasyon Topluluğu, Genç TEMA Topluluğu ile bir araya gelinerek etkinlik hakkında görüşmeler yapıldı.
Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nihat AYYILDIZ tarafından 13 Ekim 2022  tarihinde Rektörlük Toplantı Salonunda, Sağlık ve İyilik Hareketi Topluluğu, Dijital Oyunlar ve Spor Topluluğu, Osmanlı Medeniyeti Topluluğu, Endüstri ve Kalite Topluluğu, Tıp Öğrencileri Topluluğu, SDÜ Sinir Bilim Öğrenci Topluluğu ve Bilim Eğitimcileri Topluluğu ile bir araya gelinerek etkinlik hakkında görüşmeler yapıldı. 
Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nihat AYYILDIZ tarafından 7 Ekim Cuma Günü Rektörlük Toplantı Salonunda Edebiyat Topluluğu, Rock Topluluğu ve Tiyatro Topluluğu ile bir araya gelinerek etkinlik hakkında görüşmeler yapıldı.
Öğrenci Topluluk Başkanları, Kahvaltı organizasyonunda bir araya gelerek etkinlikler hakkında görüşmeler yapıldı.
Öğrenci Toplulukları Tanışma ve Değerlendirme Toplantısı

Yemekhane Şube Müdürlüğümüzü Değerlendirmek İçin Tıklayınız
Prof. Dr. M. Lütfü Çakmakçı Kültür Merkezimizi Değerlendirmek İçin Tıklayınız
Topluluklar Şube Müdürlüğümüzü Değerlendirmek İçin Tıklayınız
Spor Tesisleri İşletme Müdürlüğümüzü Değerlendirmek İçin Tıklayınız
Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Birimimizi (PDR) Değerlendirmek İçin Tıklayınız
Mediko Sosyal Birimimizi Değerlendirmek İçin Tıklayınız
Tedarikçi Memnuniyet Anketi İçin Tıklayınız

SDÜ Kalite Güvence Sistemi Karar Ağacı Modeli için Tıklayınız

Öğr. Gör. Mustafa TUNCAY/ Tel: (0246) 211 48 00  e-posta : mustafatuncay@sdu.edu.tr
Öğr.Gör. Gültaze GÜL / Dİyetisyen/ (0246) 211 49 02 / e-posta : gultazekorkmaz@sdu.edu.tr
Bilgisayar İşletmeni Fatma ERDOĞAN /Tel: (0246) 211 48 10 e-posta :  fatmacoban@sdu.edu.tr
Sürekli İşçi Utku Uysal TURHAN /Tel: (0246) 211 35 86 e-posta :  uysalturhan@sdu.edu.tr